GOVORNICI 10. SARAJEVO MARKETING SUMMITA

Dragi posjetitelji s ponosom vam predstavljamo govornike ovogodišnjeg  10. Sarajevo Marketing Summita,
stručnjake koji će vas inspirirati i obogatiti vaše marketinško znanje.

Dobrodošli!

Keynote govornici

Dean Johnson

Activrightbrain

Kao konsultant za dizajn, tehnologiju i inovacije u Activrightbrain, keynote govornik, domaćin, futurolog i umjetnik, Dean Johnson oblikuje budućnost za sektore filma, televizije, automobila, izdavaštva, muzike, obrazovanja i slobodnog vremena s naglaskom na korisničko iskustvo i angažman. Dean je član i bivši predsjednik Chartered Society of Designers, mentor Britanskog modnog vijeća i ambasador European Startup Prize for Mobility.

Nastavljajući pomicati granice u dizajnu i tehnologiji, Dean je 2017. proveo 48 sati u virtuelnoj stvarnosti i nastavlja da razvija XR odijelo za cijelo tijel koje sadrži haptiku, AR, VR, bionička poboljšanja i bacač plamena. On već živi u budućnosti…

Jan de Jong

WebPowerAdria

Jan de Jong se preselio iz Holandije u Hrvatsku 2006. u dobi od 22 godine, gdje je osnovao svoj prvi posao, M+ Group. Danas M+ Grupa kotira na Zagrebačkoj burzi, zapošljava preko 12.000 FTE i među najvećim je poslodavcima u regiji. Jan je 2016. godine uspješno izašao iz M+ Grupe, nakon čega je osnovao Webpower Adria. Danas je Webpower Adria vodeći provajder usluga e-pošte u regionu. Webpower Adria ponosna je što je među prvim kompanijama u Hrvatskoj koja je uvela 4-dnevni radni tjedan za plaću s punim radnim vremenom. Jan je 2020. postao poznat kao osoba koja je inicirala uvođenje “Digitalne nomadske vize” u Hrvatskoj kada je na LinkedIn-u napisao otvoreno pismo premijeru Plenkoviću u kojem ga je zamolio za ljubazno razmatranje uvođenja takve vize u Hrvatskoj. 1. januara 2021. – Hrvatska je službeno postala 2. država u Europi i 7. država u svijetu koja je primila digitalne nomade, nakon što je promijenila i Zakon o strancima i Porezni zakon. Jan je suosnivač i predsjednik Udruge Digital Nomad Hrvatska. Jan ima 38 godina, oženjen je i otac četvero djece. Jan čvrsto vjeruje da pozitivne promjene u Hrvatskoj neće doći od politike, već od njenih poduzetnika – i ponosan je član te uzbudljive zajednice.

Moty Sahray

Business wizard

Moty Saharay,
CEO, Business Wizard

Moty Sahray je rođeni Izraelac, sa trenutnim prebivalištem u Beogradu, odakle nastavlja da pomaže svojim međunarodnim klijentima da unaprede svoje marketinške aktivnosti. Agencija Business Wizard, čiji je osnivač i izvršni direktor, koristi alate koji kompanijama omogućavaju da iz svog marketinškog budžeta izvuku najveću moguću prodaju i dobit. Business Wizard okuplja marketinške stručnjake (sa akcentom na digitalni marketing, ali i druge kanale) i prodajne stručnjake, koji rade potpuno sinhronizovano i klijentima donose efikasne rezultate.

Nikola Ilchev

eCommerceAcademy

Nikola Ilchev,
osnivač eCommerce Academy Bugarska

Nikola Ilchev je jedna od najutjecajnijih osoba u području e-trgovine u Istočnoj Evropi, lider poslovne zajednice i osnivač Balkan eCommerce Summita.

Godine 2016. osnovao je eCommerce Academy. Akademija je odgovorna za više od 70 značajnih događaja iz e-trgovine u Bugarskoj, iza nje stoje 2 publikacije i pod okriljem iste je organizirano specijalizirano takmičenje iz e-trgovine u Bugarskoj. Nikola ima značajan utjecaj na razvoj ekosustava e-trgovine u regiji i surađuje s vodećim kompanijama iz više od 15 zemalja.

Snažno vjeruje da svaki posao digitalizirati i nastoji pružiti korisne informacije i kontakte svima koji kreću na putovanje e-trgovine. Ima svoj podcast, te sjajan YouTube kanal s obiljem vrijednog sadržaja.

Vladimir Mitrović

BBDO

Vladimir Mitrović, Creative director at Ovation BBDO

 

Jurica Ćorluka

Señor

Jurica Ćorluka, Señor

U duši copywriter, po opisu posla kreativni direktor, a po službenoj tituli Head of Creative u agenciji Señor. U oglašavanju preko 15 godina, osvajao domaće i strane nagrade, višegodišnji član žirija IdejeX i Balcannes.

Bojan Hadžihalilović

Fabrika

Bojan Hadžihalilović,
Creative director, Fabrika

Bojan Hadžihalilović je diplomirao 1989. na odsjeku grafički dizajn kod profesora Mladena Kolobarića, magistrirao 2003. kod profesora Stane Bernika. Prije 20 godina bio jedan od osnivača dizajnerskog studio – Design TRIO Sarajevo (zajedno sa Dalidom Hadžihalilović i Lejlom Mulabegović Hatt). U početku se studio bavio dizajnom omota za ploče, News magazina, pozorišnih i filmskih plakata, knjiga…

Iza rata formiraju agenciju Fabrika-Sarajevo koja se bavi dizajnom, kompjuterskom grafikom, TV animacijom, produkcijom TV spotova i marketing komunikacijama.

Radovi grupe Trio i Fabrika su publikovani u magazinima: “Graphis”, “Print”, “How”, “Step inside Design”, “Life”, “Newsweek, “The Face”, “Creative Review”, “Art Press”, “Print”, “Flash Art”, kao i publikacijama “Anatomy of Design”, “Innovative Promotions at Work”, “The Design of Dissent”, “Graphic Agitation II”, “Evil doesn’t live Here”, “Political posters in Central and Eastern Europe 45-95”, “Bound les Borders”.

Bojan Hadžihalilović predaje na Akademiji Likovnih Umjetnosti u Sarajevu, odsjek grafički dizajn.

Ivan Bildi

Masterbox

Ivan Bildi

Cofounder and Director at Masterbox

Internet preduzetnik sa dugogodišnjim iskustvom u digitalu. Od 2015. se bavi i online edukacijama, koje su dovele do ovoga gde smo sada, do Masterboxa, najveće platforme za online edukacije u regionu, čiji je suosnivač. Voli marketing i TikTok. Pravi odličan espresso i nikada ne kasni.

Anvar Alatović

Penny plus

Anvar Alatović, Menadžer internet prodaje, Penny plus d.o.o. Sarajevo – PENNYshop

Zaposlen na poziciji Menadžera internet prodaje u firmi Penny plus d.o.o. Sarajevo. Zadužen za ispunjavanje ciljeva kompanije u razvoju i promociji internet prodaje i digitalnog marketinga. Odgovoran za vođenje tima stručnjaka koji svakodnevno unapređuju online prisustvo i prodaju. U svakodnevnom radu istražuje nove tržišne trendove, razvija kreativne kampanje i sarađuje sa partnerima kako bi osigurao da Penny plus ostane lider na tržištu. Njegov cilj je da Penny plus nastavi pružati kvalitetne proizvode i usluge svojim klijentima.

Milica Đukić

Fabrika dečje hrane d.o.o

Milica Đukić, Fabrika dečije hrane d.o.o.

Diplomirani ekonomista sa 6 godina iskustva u FMCG industriji. Započela je svoju karijeru 2017. godine u kompaniji Procter & Gamble kao Brend menadžer, a 2021. godine se pridružila kompaniji Baby Food Factory na poziciji Marketing direktora. Razvila karijeru kao Brend menadžer na brendu Pampers kroz potpunu tržišnu brend egzekuciju i lokalni razvoj inicijativa na SEE tržištima. Iskustvo na poziciji Marketing direktora u Baby Food factory dalo joj je detaljnu sliku funkcionisanja fabrike i razvoja proizvoda i brenda od nule do lansiranja. Sa svojim timom lansirala je Nutrino Lab brend na SEE tržišta koji je prepoznat kao jedan od najoriginalnijih inovacija u prehrambenoj industriji na ovom područiju. Nutrino Lab je ubrzo je postao “go to“ opcija za potrošače koji traže zdravu a ukusnu opciju za užinu. Nutrino Baby je postao #1 brend u kategoriji hrane za bebe u Srbiji i lansiran je novi proizvod za decu Nutrino Junior koji predstavlja zdravu i ukusnu zamenu za tradicionalne dečije užine. Lično je stratsveni pratilac trendova wellness industrije i trudi se da to primeni u svojoj poslovnoj sferi.

Ivan Laketa

Glovo BiH

Ivan Laketa je generalni direktor u kompaniji Glovo za Bosnu i Hercegovinu, te iskusni lider sa bogatom karijerom u menadžmentu. Višegodišnje iskustvo gradio je radeći u globalnim kompanijama, uključujući Bringo/Carrefour, Superbet i British American Tobacco, gdje je obavljao ključne pozicije kroz različite industrije.

Više od 12 godina upravlja brendovima i strategijom rasta, radeći u multinacionalnim kompanijama. Dio je Glovo tima više od godinu dana, gdje je radio na izgradnji partnerstva sa renomiranim međunarodnim brendovima u regionu jugoistočne Europe.

Ivan je diplomirao poslovnu administraciju i menadžment na Univerzitetu ekonomskih studija u Bukureštu i posjeduje dvije master diplome međunarodnog biznisa na Roterdamskoj školi za menadžment, Univerzitetu Erasmus i iz oblasti marketinga fakulteta Esade iz Španije. On je strastveni menadžer koji konstantno pomjera granice svog tima, iza kojih se krije razumijevanje i poznavanje tržišta i potrošača. Laketa govori engleski, rumunski, ruski i španski jezik.

Maja Šarenac

X express

Maja Šarenac, iskusni rukovodilac sa preko 16 godina radnog iskustva u oblasti razvoja i unapređenja prodaje. Izuzetan i posvećen lider koji uvijek teži da bude korak ispred po pitanju profesnionalnosti i posvećenosti poslovnim aktivnostima.

Posljednjih 12, posvetila je radu u komapanijama koje se bave pružanjem usluge brze pošte. Krajem 2016. godine, pridružuje se timu X express-a na poziciji člana Uprave za prodaju, te zajedno sa ostatkom tima, započinje uspješan put jedne domaće brzorstuće kompanije

Milena Đorić Gudurić

Mastercard

Milena Đorić Gudurić,
direktorka marketinga za tržišta Srbije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore

i zadužena je za strateško kreiranje i izvođenje marketinških i komunikacijskih aktivnosti na ova tri tržišta. Na toj poziciji, Milena pruža podršku razvoju i implementaciji inovativnih poslovnih projekata sa tradicionalnim i netradicionalnim partnerima iz finansijskog, trgovačkog i institucionalnog sektora, dok istovremeno osigurava relevantno lokalno pozicioniranje globalnog brenda. Milenina velika strast je upotreba digitalne platne tehnologije u u filantropske svrhe, što je rezulturalo velikim brojem istaknutih nagrada za projekte i kampanje na kojima su ona i njen tim radili.

 

Milena je u kompaniji Mastercard od 2018. godine kada je bila na poziciji marketing menadžera za tržišta Srbije i Crne Gore, a prije toga je sticala profesionalno iskustvo kroz različite industrije poslovanja klijenata radom u prestižnim marketinškim agencijama. Milena je također članica Vijeća za društveno odgovorno poslovanje Privredne komore Srbije.

Maciej Żołyński

Monri

Vladimir Marić

Orbico

Vladimir Marić  diplomirao je medijske metode sa studijem televizije na Bedfordshire univerzitetu u Lutonu, Velika Britanija. Najveći dio svoje karijere proveo je u prodaji i distribuciji proizvoda široke potrošnje radeći na menadžerskim pozicijama u kompaniji Procter & Gamble, proizvođaču poznatih brendova poput Ariela, Lenora, Gillettea i Pampersa. Uspostavio je londonski ured poznatog proizvođača reklamnog materijala, firme BG Reklam, te pokrenuo njihovo poslovanje na tržištu Velike Britanije radeći sa klijentima kao što su Google, Philips, Dyson i JTI. Trenutno je zaposlen u kompaniji Orbico Grupa, najvećem distributeru robe široke potrošnje u Evropi gdje vodi biznis kategoriju čajeva za tržišta 18 zemalja, vrijednu preko 35 miliona eura. Vladimir je veliki zagovornik društvenog poduzetništva i digitalne transformacije. Pet godina svoje karijere posvetio je razvoju društvenog poduzetništva radeći u Fondaciji Mozaik (BiH) i ACT Grupi (Hrvatska), te na projektima razvoja ženskog poduzetništva putem Fondacije 787 (BiH). Do sada je pomogao preko 300 poduzetnika iz Bosne i Hercegovine i Hrvatske da razviju svoje poslovne modele i otvore nova tržišta. Zajedno sa nekoliko konsultantskih firmi iz regije radio je na procjeni stanja i izradi planova digitalne transformacije za mikro i mala poduzeća. Koautor je dva istraživanja na temu “Studije percepcije korupcije u BiH” i “Studije nacionalnog sistema integriteta u BiH” u izdanju Transparency International BiH, te studije slučajeva poduzetnica koje su izgradile poslovnu otpornost kroz BizUp program, u izdanju Fondacije 787 (BiH). Vladimir je aktivan trener na teme društvenog poduzetništva i razvoja poslovnih modela.

Maher Al Osta

ASA Central osiguranje

Master Al Osta, Rukovodilac digitalnog osiguranja

Rođen je u Bejrutu (Liban), a trenutno živi i radi u Sarajevu. Pionir je digitalnog marketinga u BiH sa radnim iskustvom na domaćem, regionalnom i međunarodnom tržištu EU, Bliskog Istoka i Golfskog zaljeva. Radio je na razvoju i uspostavljanju digital marketing strategija, PR-a i online komunikacije za mnoge male, srednje i velike kompanije u BiH i regionu. U svom dosadašnjem radu realizirao je preko 500 uspješnih Facebook, Instagram i Google kampanja, a njegova ekspertiza je SEO (Search Engine Optimization) & SEM (Search Engine Marketing), odnosno upravljanje ključnim riječima i kreiranje online sadržaja s ciljem boljeg pozicioniranja na tražilicama. Pored digitalnog marketinga, online komunikacije i online oglašavanja putem socijalnih mreža, poslijednjih šest godina radi kao konsultant na razvojnim projektima digitalizacije, digitalne transformacije i e-Commerce rješenja za mala, srednja i velika preduzeća u BiH i Ex-Yu regionu. Digitalna transformacija i optimizacija procesa rada uvođenjem tehnologije u vidu web i mobilnih aplikacija su izazovi sa kojima se svakodnevno susreće u svom radu. Do sada je realizirao mnoge edukacije iz oblasti digitalnog marketinga, online komunikacija i oglašavanja, te razvoja e-commerce rješenja u BiH. 

Sedina Memagić

Alma Ras

Sedina Memagić,
kreativna direktorica i članica uprave kompanije Alma Ras.

završila je Pedagošku akademiju u Sarajevu na smjeru odgajatelj. Kao podršku porodičnom biznisu, svoj karijerni put prilagođava razvoju porodične kompanije Alma Ras. Uporedo u toku školovanja njeno prvo radno iskustvo počinje u proizvodnji, nakon toga na poziciji trgovkinje, brend menadžerice i umjetničke direktorice. Trenutno radi na poziciji supervizora za Odjel marketinga i članica je uprave kompanije Alma Ras.

Završila je i ASEE Change Leadership akademije u Beogradu. Ova kreativna direktorica za hobi ima izradu i dizajn nakita, a naročito uživa u testiranju sportskih automobila.

Sedina uživa da služi kao primjer i inspiracija zajednici, voli izazove, sve što izlazi iz okvira i uvijek teži da bude standardima iznad prosjeka. 

U 2022. godini, proglašena je Ženom godine od strane Magazina „Ladies In“.

Slobodan Grbić

Raiffeisen Bank

Slobodan Grbić je iskusni stručnjak s više od 22 godine radnog iskustva u bankarsko-finansijskom sektoru. Tokom svoje karijere radio je u različitim poslovnim sektorima i oblastima, uključujući prodaju, razvoj proizvoda i upravljanje procesima i efikasnošću. U posljednjih 4 godine, angažovan je kao lider za transformaciju u Raiffeisen banci, s posebnim naglaskom na izgradnju i jačanje prilagodljivosti organizacije. Njegova uloga bila je ključna za osiguravanje da se kompanija lakše nosi s promjenama koje donosi dinamično poslovno okruženje. 

Ilarija Bašić

.

Ilarija Bašić,
PR Consultant i viša asistentica 

Više od dvije decenije svoga rada Ilarija je posvetila komunikacijama. Karijeru je počela kao novinarka i voditeljica na FTV, nakon čega se pridružila timu MITA Group agencije u kojoj je tokom decenije rada i osobnog razvoja vodila PR odjel i bila predana mentorica mlađim kolegicama i kolegama. 

Nagrađena je za brojne PR projekte u domeni kriznog, korporativnog i društveno odgovornog komuniciranja, a koje je samostalno ili kao dio tima realizirala radeći u agenciji. 

Posebno je ponosna sto je dobitnica PRO.PR Awards, jedinstvene nagrade koja se dodjeljuje pojedincima za njihov doprinos razvoju odnosa s javnošću u zemlji u kojoj djeluju. 

Posjeduje i iskustvo u zagovaranju stečeno tokom rada u nevladinom sektoru, a Ilarija je i viša asistentica na fakultetu.

Andrijana Korda Gick

Carlsberg BH d.o.o.

Andrijana Korda Gick, Carlsberg BH d.o.o

Diplomirana magistrica znanosti sa više od 17 godina iskustva u FMCG industriji.

Posljednjih sedam godina radi na poziciji Sales Development & Marketing Manager u firmi Carlsberg BH, što je kombinacija svih prethodnih iskustava u prodaji i marketingu.

Karijeru je započela 2005. godine u prodajnom sektoru u kompaniji Procter & Gamble kao KA menadžer, a nakon P&G-a, iskustvo u marketingu stječe u firmi The Coca-Cola Company na poziciji, Marketing Activation Manager.

Njeno stručno znanje i liderstvo dali su izuzetan doprinos uspjehu kompanije Carlsberg BH u FMCG sektoru. 

Mirsada Kadribašić

Atlantic Grupa

Mirsada Kadribašić, diplomirana ekonomistica s dvije decenije iskustva u FMCG sektoru.

Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi, odgovorna za brend Argeta na tržištima Bosne i Hercegovine i Hrvatske. Njen fokus je izgradnja robnih marki kao omiljenih za potrošače i korisnike na lokalnim tržištima stvaranjem lokalno relevantne strategije putem osiguranja jasnih i snažnih izvedbenih planova. Također donosi jedinstvenu perspektivu industrije iz svojih dugogodišnjih iskustava u category managementu što joj je omogućilo je da razvije jedinstvenu perspektivu industrije te oštro oko za prepoznavanje prilika i osmišljavanje inovativnih strategija koje potiču rast i uspjeh. 

Berina Tanović

Rakuten Viber

Berina radi s najvećim maloprodajnim, bankarskim i tehnološkim provajderima u EMEA regiji više od 10 godina. Kada se pridružila Viberu, bila je zadužena za uspostavljanje novih saveza i partnerstava sa mnogim istaknutim CPaaS, Chatbot, MNO i drugim komunikacijskim kompanijama širom regiona. Ona sada upravlja razvojem Viberovog partnerstva za razmjenu poruka i prodajom širom svijeta.
Na svom prethodnom poslu u globalnom provajderu telekomunikacija Infobip bila je odgovorna za kreiranje i implementaciju prodajne strategije kao prodajni stručnjak za proizvode za CpaaS portfolio.
Oblasti stručnosti:
Poslovni razvoj
Prodaja
Telekomunikacije
CPaaS
SaaS

Vladimir Ristevski

Piksel

Vladimir Ristevski je partner i kreativni direktor kompanije Piksel, vodećeg partnera za digitalna rješenja koja pomaže kompanijama da dostignu digitalnu zrelost. Sa više od decenije iskustva u vođenju marketinških i razvojnih timova za međunarodne brendove kao što su Phillip Morris, Grand Kafa, Sparkasse Bank, Sava Re, ProCredit i Xiaomi, ističe se u savjetovanju, marketingu, strategiji prodaje, svijesti o brendu i poslovnoj analizi. Vladimir je također autor objavljene beletristike i traženi govornik i trener digitalnog marketinga, oglašavanja i liderstva. On teži da inspiriše saradnju i profesionalizam, njegujući mrežu istomišljenika posvećenih izvrsnosti u poslovanju.

Ivan Rebrović

Monri Payments

Ivan Rebrović, Monri Payments

Iskusni menadžer za razvoj poslovanja sa dokazanom istorijom rada u bankarskoj industriji. Snažan profesionalac u prodaji sa vještom u analitici, bankarstvu, e-trgovini, akviziciji kartica i kreditnim karticama kao i PCI DSS.
Kao Business Developer Manager u Monri Paymentsu, Ivan razvija nove proizvode, usluge i tržišta. Njegov svakodnevni rad usmjerava napore našeg odjela prodaje i tima za razvoj poslovanja u jedinstvenom pravcu.Ivanovo veliko bankarsko iskustvo specifično je za proizvode kartičnog plaćanja, gdje je radio na svakom dijelu procesa, od razvoja do uvođenja na tržište. Radeći sa ključnim klijentima, Ivan je njegovao odnos od početka procesa prodaje, preko implementacije, pa čak i nakon toga, osiguravajući da menadžment klijenata bude dobro obučen i educiran o tome kako svom osoblju predstaviti nove usluge.

Haris Mujanović 

Bingo

Haris Mujanović je stupio je na scenu kreativne industrije 2012. godine, u agenciji Via Media. Deset godina poslije, kao CEO agencije i direktor marketinga kompanije Bingo, kreativnost i advertising i dalje smatra svojom prvom ljubavi. Stoga ni ne čudi da su kampanje na kojima je radio višestruko nagrađivane,  a neke od njih čak su završile i na naslovnicama internacionalnih medija kao što su The Guardian, Euronews, Reuters itd. 

Danas je jedan od uglednijih biznismena u našoj zemlji, za kojeg kažu da je kreativan, ali i izuzetno posvećen ljudima sa kojima je agenciju Via Media doveo do pozicije broj 1 na tržištu BiH.  Haris je ujedno i jedan od “krivaca” koji stoji iza Bingo projekta sa Enisom Bešlagićem.

Berina Tanović

Rakuten Viber

Berina radi s najvećim maloprodajnim, bankarskim i tehnološkim provajderima u EMEA regiji više od 10 godina. Kada se pridružila Viberu, bila je zadužena za uspostavljanje novih saveza i partnerstava sa mnogim istaknutim CPaaS, Chatbot, MNO i drugim komunikacijskim kompanijama širom regiona. Ona sada upravlja razvojem Viberovog partnerstva za razmjenu poruka i prodajom širom svijeta.
Na svom prethodnom poslu u globalnom provajderu telekomunikacija Infobip bila je odgovorna za kreiranje i implementaciju prodajne strategije kao prodajni stručnjak za proizvode za CpaaS portfolio.
Oblasti stručnosti:
Poslovni razvoj
Prodaja
Telekomunikacije
CPaaS
SaaS

Vladimir Ristevski

Piksel

Vladimir Ristevski je partner i kreativni direktor kompanije Piksel, vodećeg partnera za digitalna rješenja koja pomaže kompanijama da dostignu digitalnu zrelost. Sa više od decenije iskustva u vođenju marketinških i razvojnih timova za međunarodne brendove kao što su Phillip Morris, Grand Kafa, Sparkasse Bank, Sava Re, ProCredit i Xiaomi, ističe se u savjetovanju, marketingu, strategiji prodaje, svijesti o brendu i poslovnoj analizi. Vladimir je također autor objavljene beletristike i traženi govornik i trener digitalnog marketinga, oglašavanja i liderstva. On teži da inspiriše saradnju i profesionalizam, njegujući mrežu istomišljenika posvećenih izvrsnosti u poslovanju.

Ivan Rebrović

Monri Payments

Ivan Rebrović, Monri Payments

Iskusni menadžer za razvoj poslovanja sa dokazanom istorijom rada u bankarskoj industriji. Snažan profesionalac u prodaji sa vještom u analitici, bankarstvu, e-trgovini, akviziciji kartica i kreditnim karticama kao i PCI DSS.
Kao Business Developer Manager u Monri Paymentsu, Ivan razvija nove proizvode, usluge i tržišta. Njegov svakodnevni rad usmjerava napore našeg odjela prodaje i tima za razvoj poslovanja u jedinstvenom pravcu.Ivanovo veliko bankarsko iskustvo specifično je za proizvode kartičnog plaćanja, gdje je radio na svakom dijelu procesa, od razvoja do uvođenja na tržište. Radeći sa ključnim klijentima, Ivan je njegovao odnos od početka procesa prodaje, preko implementacije, pa čak i nakon toga, osiguravajući da menadžment klijenata bude dobro obučen i educiran o tome kako svom osoblju predstaviti nove usluge.

USKORO VIŠE GOVORNIKA