GOVORNICI 11. SARAJEVO MARKETING SUMMITA
Dobrodošli na 11. Sarajevo Marketing Summit!
S ponosom vam predstavljamo govornike ovogodišnjeg, 11. Sarajevo Marketing Summita,
lidere iz svijeta marketinga koji će vas inspirirati i pružiti nove uvide za vaš profesionalni razvoj.
Keynote govornici
Lazar Džamić
Lecturer, Writer,
Creative Strategist
Lazar je bivši novinar, saradnik The Guardiana, bivši direktor za planiranje agencije i bivši šef odjela za planiranje brendova u Googleovom kreativnom think tanku ZOO u Londonu. Vanredni je profesor na Business School Lausanne (BSL), vanredni predavač na Univerzitetu Goldsmiths u Londonu, predaje u MBA programu za Poslovno-ekonomsku školu u Ljubljani, PwC Mini MBA akademiju u CIE i na Fakultetu za medije i Komunikacije u Beogradu. Autor je nekoliko knjiga i čest govornik na konferencijama.
Ev Medvedev
Global Head of Gaming Strategy @adidas
Digital & Brand marketing professional with 10+ years of experience in sports & entertainment at global, European, and local levels. I enjoy building meaningful campaigns that bring people joy, producing creative that shapes culture, and learning as much as possible from brilliant minds along the way.
Predrag Ćirović
Regionalni direktor GfK Panela domaćinstava za Srbiju i Hrvatsku
Diplomirao na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, na smeru Marketing. Svoju karijeru započeo 2008. godine u regionalnoj centrali kompanije Kraft Foods (Mondelez) u Beču, u sektoru Consumer Insight. Svoju ekspertizu na polju istraživanja nastavlja u Srbiji, u kompaniji GfK, kao konsultant za istraživanja u sektoru Finansija i B2B. Koristeći stečeno znanje u agenciji, nastavlja svoju karijeru u bankarskom sektoru kao Retail marketing manager u Eurobank Srbija. Nakon tri godine, vraća se u GfK i postaje direktor sektora Panel domaćinstava, gde i danas radi. Nakon reorganizacije kancelarije GfK u Srbiji, 2019. godine preuzima poziciju generalnog direktora, a od 2020. godine poziciju regionalnog direktora GfK Panela domaćinstava za Srbiju i Hrvatsku. GfK Panel domaćinstava od 2024. godine postaje zvanično deo britanske YouGov grupe.
Srđan Dabić
Senior Brand Building Managera Grand kafa – BiH, Crna Gora
Rođen u Sarajevu 20.02.1989. godine
Osnovnu, srednu školu i fakultet završio u Sarajevu. Diplomirao na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu 2014. godine
Iskustvo u marketingu gradim već više od 10 godina kroz različite pozicije. Prvobitno u marketniškoj agenciji, a zatim u Atlantic Grupi od 2016. godine, prvo kroz centralni marketing kompanije gdje sam imao priliku steći bogato iskustvo kroz rad sa svim brendovima unutar Atlantic Grupe, a zatim zadnjih 5 godina na trenutnoj poziciji Senior Brand Building Managera za Grand kafu – za tržište BiH i Crne Gore.
Zenel Batagelj
Osnivač
VALICON
Valicon je kompanija koja nudi usluge marketinga, savetovanja i koja ima dugogodišnje iskustvo koje crpi iz istraživanja marketinga. Znanja i veštine Valicona su raspoređene u različitim disciplinama: brand management, poslovno savetovanje, razvoj i inovacije, mediji, predviđanje trendova, online strategije, CRM i ruderanja podataka. Ove marketing i poslovne veštine daju dublji uvid u industriju, što komaniji Valicon pomaže da savetuje svoje klijente u njihovom poslovnom odlučivanju.
Valicon je specijaliziran za mala tržišta i nudi klijentima prilagođena i standardizirana rešenja. Kompanija se ističe kroz napredne tehnologije iz vlastitog tehnološkog razvoja i poznavanje industrije klijenata sa kojima sarađuje.
Saša Ćirić
Marketing and R&D Director at Neoplanta
Saša Ćirić je iskusni marketinški stručnjak sa više od 20 godina rada u oblasti upravljanja brendovima. Najveći deo karijere proveo je u kompaniji Frikom, gde je, kao direktor marketinga i razvoja, bio odgovoran za unapređenje brendova iz širokog portfolija sladoleda i smrznute hrane. Od 2019. godine vodi marketing i razvoj u kompaniji Neoplanta, gde je fokusiran na rast i razvoj brendova poput Neoplanta Delikates, Patelina, Pipi i Gudi. Trenutno pohađa doktorske studije na Ekonomskom fakultetu u Subotici, gde kroz naučna istraživanja traži rešenja koja mogu unaprediti upravljanje brendovima.
Ines Mihić
Business Development Manager Linker Media d.o.o.
Nakon više od 10 godina iskustva rada u najvećim medijskim kućama u Hrvatskoj, od 24sata, Večernjeg lista, Nove TV i RTL-a, Ines se posljednjih godina posvetila digitalnom marketingu i razvoju poslovanja Linkera, vodeće regionalne platforme za native oglašavanje. Razvoj odnosa s klijentima, prodaja, poslovna komunikacija i upravljanje marketinškim strategijama ključni su pojmovi koji opisuju Inesin profesionalni put u Linkeru, platformi za razmjenu sadržaja i distribuciju native oglasa na partnerskim portalima na 8 tržišta jugoistočne Europe.
Haris Arnautović
Rukovoditelj službe marketinga Konzum d.o.o.
Svoju karijeru u kompanji Konzum d.o.o Sarajevo, nakon završenog dodiplomskog studija i magisterija na Univerzitetu u Sarajevu, započinje u okviru programa stažiranja u januaru 2011. godine kao saradnik za promotivne aktivnosti u Službi marketing.
Na početku svoje karijere, od strane menadžmenta kompanije, prepoznat je kao jedan od „Rising Star“ resursa kada započinje njegov osobni i karijerni razvojni put. Tokom svoje četrnaestogodišnje karijere u kompaniji Konzum d.o.o. Sarajevo imao je priliku biti angažiran na svim organizacijskim razinama u Službi marketing, od razine pripravnika, stručnog saradnika, voditelje odjela pa sve do druge polovine 2018. godine kada započinje njegov, sada već šestogodišnji angažman na mjestu rukovoditelja Službe marketing. Uporedo, svoj angažman također na mjestu rukovoditelja Službe marketing kompanije Mercator BH započeo je u februaru 2022. godine gdje se zadržao sve do integracije dvije kompanije u decembru 2023. godine.
U kompaniji Konzum d.o.o Sarajevo, a koja predstavlja najširu mrežu maloprodajnih objekata retail industrije u BiH, sa svojim timom kojeg s ponosom ističe, na tržištu je odgovoran za marketing i komunikaciju brendova Konzum i Mercator te je angažiran na projektnim zadacima iz oblasti akcijskih – promocijskih aktivnosti, posebnih projekata i kampanja, programa lojalnosti, društveno – odgovornog poslovanja, oglašavanja, PR, standardizacije i brendinga maloprodajnih objekata te ostalih aktivnosti iz oblasti marketinga u skladu sa svojim kompetencijama i odgovornostima. Svoju značajnu ulogu imao je i u procesu transformacije prvog i najvećeg programa lojalnosti u BiH, Pika Kartice.
Diplomirao je i magistrirao komunikologiju na Fakultetu političkih nauka u Sarajeva.Tokom svoje višegodišnje karijere uspješno je završio niz razvojnih programa svoje kompanije i Fortenova grupe uključujući i posljednje završeni dvogodišnji program Navigate – Drive Beyoned Excellence realiziran u saradnji sa Cotrugli Business School u Zagrebu.
U svojoj karijeri posebno ističe privilegiju što je svoj karijerni razvoj stekao u jednoj kompaniji od pripravnika željnog znanja do danas člana menadžmenta kompanije.
Primož Hvala
Primož Hvala is a marketing and sales expert with a proven track record in sales & marketing management. As co-founder and partner at Human&Sales Consulting, they’ve led projects for major brands like BMW, Generali, Iveco, NLB, OMV… helping companies optimize their sales processes and drive growth. Specially he likes challenges how to bring sales and marketing together to work as unified brand. With deep experience in consultative selling, key account management, and team leadership, Primož specializes in turning strategic goals into actionable results. A seasoned speaker at high-profile business events in the region. He also leads the program committee for the Slovenian Marketing Conference, shaping the future of marketing in the region. Outside of work, he is an avid runner.
Anesa Boja
Marketing & Digital Manager za BiH, Philip Morris International
Anesa je rodjena u Sarajevu, a u svijetu marketinga je vec 20 godina. Bogato iskustvo dominantno stiče u internacionalnim kompanijama kroz razlicite marketing i komercijalne pozicije.
Posljednjih par godina aktivno je angazirana na komercijalizaciji smoke free proizvoda kompanije Philip Morris International gdje trenutno obnasa funkciju Marketing & Digital Manager-a za Bosnu i Hercegovinu.
Ivona Misimović
Certified executive
coach
Radila je u različitim industrijama širom balkanske regije, prelazeći iz operativnih u više upravljačke uloge. Njeno bogato iskustvo omogućilo joj je duboko razumijevanje potreba klijenata i izazova s kojima se organizacije suočavaju. Posvećena je kontinuiranom učenju i osobnom razvoju kako bi klijentima pružila najnovije metode za postizanje dugoročnih rezultata. Pomaže liderima da unaprijede svoje vještine, izgrade jake timove i ostvare svoje ciljeve. Kao certificirana izvršna trenerica, koristi metode vodećih svjetskih business coacheva, uključujući Tonyja Robbinsa, kako bi podržala klijente u njihovom osobnom i profesionalnom razvoju.
Admir Drinić
Generalni direktor
Telemach BH
Predstavljamo vam Admirа Drinića, generalnog direktora kompanije Telemach BH. Istaknuti lider sa više od 20 godina iskustva na rukovodećim pozicijama uključujući petogodišnji mandat člana Upravnog odbora Američke privredne komore i Securitas BH, najveću sigurnosnu kompaniju u zemlji gdje je bio na poziciji direktora za korisnike i član Uprave. Drinićeva usmjerenost ka inovacijama, duboko razumijevanje industrije i predanost razvoju telekomunikacijskog sektora, danas čine Telemach najvećim privatnim telekomunikacijskim provajderom u Bosni i Hercegovini. Priznanja Telemachu pod Admirovim rukovodstvom su mnogobrojna, od titule najpoželjnijeg poslodavca u telekomunikacijskom sektoru u Bosni i Hercegovini zadnjih 10 godina, priznanja Telemacha kao jednog od najznačajnijih investitora u BiH za 2023. godinu od Agencije za unapređenje stranih investicija u Bosni i Hercegovini (FIPA), do prestižnog internacionalnog certifikata i zlatne medalje „Customers’ Friend te statusa „VRHUNSKE IZVRSNOSTI“ kompanije kojom rukovodi.
Goran Mišić
Brend manadžer za ključne brendove u Molson Coors BH
Sa bogatim iskustvom u marketingu i snažnom težnjom za daljim usavršavanjem, Goran Mišić je iskusan brend menadžer sa dokazanim rezultatima u različitim sektorima. Specijalizovan za definisanje snažnih brend strategija i besprekornu realizaciju, Goran je uspešno učestvovao u kreiranju izuzetnih brendova kroz inovativne kampanje i čvrstu timsku saradnju. Svoje iskustvo gradio je u bankarskom sektoru i FMCG industriji, a trenutno upravlja ključnim brendovima na teritoriji BiH u jednoj od najvećih pivarskih korporacija na svetu, Molson Coors.
Molson Coors BH se bavi uvozom i podrškom prodajnih i marketinških aktivnosti za više od 20 brendova na tržištu BiH, uključujući Ožujsko, Jelen, Nikšićko, Stella Artois, Beck’s, Staropramen, Bavaria, Corona, Guinness, Hidra i mnoge druge. Goran je tokom godina učestvovao u kreiranju i realizaciji brojnih kampanja koje su nagrađivane i sjajno prihvaćene na tržištu, kao i u vođenju značajnih projekata.
Poznat po postizanju vrhunskih rezultata, kreativnom pristupu i tehničkoj ekspertizi, Goran je veoma uspješan u primeni najboljih praksi, prilagođavanju internacionalnih i regionalnih strategija lokalnim tržištima i uspešnom vođenju.
Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Banjoj Luci, gde je bio među najboljim studentima u generaciji, a njegove analitičke veštine, interpersonalne sposobnosti i komunikacija čine ga bitnim članom svakog strateškog marketinškog tima.
Sanela Vujović
National Marketing Manager Red Bull
I work as National Marketing Manager at Planet d.o.o., distribution partner for brand Red Bull, for 13 years. Wide range of experienceand knowledge of marketing are my greatest strengths in providing the best exposure for the brand across the country. I believe that strong teamwork, honesty, and passion about the work are remarkably signiêcant for any profession.
My career started in 1999 when I joined asmall local company which was general representative of Red Bull in B&H, as a partof finance department right after finishing my high school education. Bachelor’s degree in Economy came during my work.Meanwhile, moved to marketing, turning my knowledge into passion around marketing topic.
Worked on over 200 events and projects, asa leader but also as a significant backend support. For the highest accomplishment I consider the success of students whom I mentored during their student job role, who became leaders of many brands in different industries.
Jadran Crnogorac
Sport Marketing Manager
Red Bull
Jadran Crnogorac
Rodjen u Sarajevu, 17.07.1984
• School Academy of Fine Art, Product Design, University of Sarajevo
• Educational Degree Dipl. Product Designer
Working experience in Red Bull for 18 years.
Position: National Sports & Culture Marketing Manager.
Supporting regional countries on big Red Bull events and Athletes projects
Project Leader on all Red Bull sports events in Bosnia and Herzegovina
Some of the biggest projects are ‘ Winter Wakeskate Wonderland with Brian Grubb’ – Studeni Potok; Red Bull Jump & Freeze Bjeasnica; Parkour Action in Sarajevo, Slackline Project on Unitic Towers; BASE Jump from Avaz Tower, Red Bull F1 Show Run with David Coulthard in Sarajevo and more to come…
Uroš Bogdanović
Radijski i podcast ekspert (konsultant)
Ponosni vlasnik vozačke dozvole B kategorije, a koji je spreman za timski rad u dinamičnim uslovima. Ljubitelj svih besmislenih elemenata biografije.
Sa preko 20 godina iskustva u multimedijalnim i medijskim poslovima, svakodnevnoj proizvodnji sadržaja, Uroš je autor mnogih stvari koje ste sigurno imali prilike da čujete i vidite na internetu. Neki od njih su i nagrađivani.
U radijskom svetu je prošao sve pozicije – od voditelja, do programskog direktora nacionalne radio stanice i vođe projekata u pravljenju i organizovanju novih radio stanica. Sarađivao sa najboljim radio stanicama u regionu.
Podkastima se aktivno bavi poslednjih 6 godina, kao trener i konsultant.
Autor je mnogih marketinških kampanja za velike kompanije poput HEINEKEN Srbija, STIHL, Deichmann.
Uroš je rado viđen predavač na medijskim konferencijama širom Evrope, a teme o kojima voli da priča (a ono što je još bitnije – vole da ga slušaju), su vezane za radio, podkaste i prodaju. Najpoznatije, svetski priznate konferencije, na kojim je bio govornik su Radiodays Europe, Medientage i Tell a vision.
Autor je napredne, „storyselling“ tehnike prodaje „Little green dragon“, koja je našla primenu u mnogim prodajnim timovima velikih kompanija i medija.
Više možete pronaći na njegovom sajtu uros.rs
Goran Mišić
Brend manadžer za ključne brendove u Molson Coors BH
Sa bogatim iskustvom u marketingu i snažnom težnjom za daljim usavršavanjem, Goran Mišić je iskusan brend menadžer sa dokazanim rezultatima u različitim sektorima. Specijalizovan za definisanje snažnih brend strategija i besprekornu realizaciju, Goran je uspešno učestvovao u kreiranju izuzetnih brendova kroz inovativne kampanje i čvrstu timsku saradnju. Svoje iskustvo gradio je u bankarskom sektoru i FMCG industriji, a trenutno upravlja ključnim brendovima na teritoriji BiH u jednoj od najvećih pivarskih korporacija na svetu, Molson Coors.
Molson Coors BH se bavi uvozom i podrškom prodajnih i marketinških aktivnosti za više od 20 brendova na tržištu BiH, uključujući Ožujsko, Jelen, Nikšićko, Stella Artois, Beck’s, Staropramen, Bavaria, Corona, Guinness, Hidra i mnoge druge. Goran je tokom godina učestvovao u kreiranju i realizaciji brojnih kampanja koje su nagrađivane i sjajno prihvaćene na tržištu, kao i u vođenju značajnih projekata.
Poznat po postizanju vrhunskih rezultata, kreativnom pristupu i tehničkoj ekspertizi, Goran je veoma uspješan u primeni najboljih praksi, prilagođavanju internacionalnih i regionalnih strategija lokalnim tržištima i uspešnom vođenju.
Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Banjoj Luci, gde je bio među najboljim studentima u generaciji, a njegove analitičke veštine, interpersonalne sposobnosti i komunikacija čine ga bitnim članom svakog strateškog marketinškog tima.
Ivan Rebrović
Monri Payments
Ivan Rebrović, Monri Payments
Iskusni menadžer za razvoj poslovanja sa dokazanom istorijom rada u bankarskoj industriji. Snažan profesionalac u prodaji sa vještom u analitici, bankarstvu, e-trgovini, akviziciji kartica i kreditnim karticama kao i PCI DSS.
Kao Business Developer Manager u Monri Paymentsu, Ivan razvija nove proizvode, usluge i tržišta. Njegov svakodnevni rad usmjerava napore našeg odjela prodaje i tima za razvoj poslovanja u jedinstvenom pravcu.Ivanovo veliko bankarsko iskustvo specifično je za proizvode kartičnog plaćanja, gdje je radio na svakom dijelu procesa, od razvoja do uvođenja na tržište. Radeći sa ključnim klijentima, Ivan je njegovao odnos od početka procesa prodaje, preko implementacije, pa čak i nakon toga, osiguravajući da menadžment klijenata bude dobro obučen i educiran o tome kako svom osoblju predstaviti nove usluge.
Haris Mujanović
Bingo
Haris Mujanović je stupio je na scenu kreativne industrije 2012. godine, u agenciji Via Media. Deset godina poslije, kao CEO agencije i direktor marketinga kompanije Bingo, kreativnost i advertising i dalje smatra svojom prvom ljubavi. Stoga ni ne čudi da su kampanje na kojima je radio višestruko nagrađivane, a neke od njih čak su završile i na naslovnicama internacionalnih medija kao što su The Guardian, Euronews, Reuters itd.
Danas je jedan od uglednijih biznismena u našoj zemlji, za kojeg kažu da je kreativan, ali i izuzetno posvećen ljudima sa kojima je agenciju Via Media doveo do pozicije broj 1 na tržištu BiH. Haris je ujedno i jedan od “krivaca” koji stoji iza Bingo projekta sa Enisom Bešlagićem.
Berina Tanović
Rakuten Viber
Berina radi s najvećim maloprodajnim, bankarskim i tehnološkim provajderima u EMEA regiji više od 10 godina. Kada se pridružila Viberu, bila je zadužena za uspostavljanje novih saveza i partnerstava sa mnogim istaknutim CPaaS, Chatbot, MNO i drugim komunikacijskim kompanijama širom regiona. Ona sada upravlja razvojem Viberovog partnerstva za razmjenu poruka i prodajom širom svijeta.
Na svom prethodnom poslu u globalnom provajderu telekomunikacija Infobip bila je odgovorna za kreiranje i implementaciju prodajne strategije kao prodajni stručnjak za proizvode za CpaaS portfolio.
Oblasti stručnosti:
Poslovni razvoj
Prodaja
Telekomunikacije
CPaaS
SaaS
Vladimir Ristevski
Piksel
Vladimir Ristevski je partner i kreativni direktor kompanije Piksel, vodećeg partnera za digitalna rješenja koja pomaže kompanijama da dostignu digitalnu zrelost. Sa više od decenije iskustva u vođenju marketinških i razvojnih timova za međunarodne brendove kao što su Phillip Morris, Grand Kafa, Sparkasse Bank, Sava Re, ProCredit i Xiaomi, ističe se u savjetovanju, marketingu, strategiji prodaje, svijesti o brendu i poslovnoj analizi. Vladimir je također autor objavljene beletristike i traženi govornik i trener digitalnog marketinga, oglašavanja i liderstva. On teži da inspiriše saradnju i profesionalizam, njegujući mrežu istomišljenika posvećenih izvrsnosti u poslovanju.
Ivan Rebrović
Monri Payments
Ivan Rebrović, Monri Payments
Iskusni menadžer za razvoj poslovanja sa dokazanom istorijom rada u bankarskoj industriji. Snažan profesionalac u prodaji sa vještom u analitici, bankarstvu, e-trgovini, akviziciji kartica i kreditnim karticama kao i PCI DSS.
Kao Business Developer Manager u Monri Paymentsu, Ivan razvija nove proizvode, usluge i tržišta. Njegov svakodnevni rad usmjerava napore našeg odjela prodaje i tima za razvoj poslovanja u jedinstvenom pravcu.Ivanovo veliko bankarsko iskustvo specifično je za proizvode kartičnog plaćanja, gdje je radio na svakom dijelu procesa, od razvoja do uvođenja na tržište. Radeći sa ključnim klijentima, Ivan je njegovao odnos od početka procesa prodaje, preko implementacije, pa čak i nakon toga, osiguravajući da menadžment klijenata bude dobro obučen i educiran o tome kako svom osoblju predstaviti nove usluge.