Home
  • NEW MARKETING

Novi marketing: Digital, Inovacije, Trendovi, 22. oktobar 2015

Glavni govornici ovogodišnje konferencije predstaviti će glavne trendove i iskustva iz cijeloga svijeta: kako kupci odlaze, kako se ponašaju i kako će trošiti u buduće. To je jedna od najprivlačnijih marketinških tema i prezentacija u 2015. godini. Nicolas Kfuri savjetovat će direktorima marketinga kako tražiti nove i različite poslovne prilike u marketingu. Kako uspijevati izvan igrališta? Što moraju uraditi oglašivači, da bi se razlikovali od regionalne i svjetske konkurencije? Da li postoji niša, diferencijacijski faktor koji je dostupan za lokalne brendove? Da li postoji kakav inovativan segment, kojeg možemo iskoristiti da dostignemo uspjeh na tržištu? Segmentacija, diferencijacija, i izvanredna strategija su glavni faktori za pomak u marketingu.
Kupci upotrebljavaju tehnologiju kako bi odgovorili na izazove sa kojima se susreću. Kupci žive u digitalnom svijetu. Kako tu činjenicu može iskoristiti marketing? S praktičnim regionalnim i globalnim primjerima ćemo pokazati, kako direktori marketinga moraju razmišljati o digitalizaciji/tehnologiji i kako marketing može dostići ciljeve s upotrebom digitalnih alata, i kako sa njihovom upotrebom može motivirati kupce i prodati više.

Brzina razvoja proizvoda je nevjerovatna. U trećem dijelu konferencije ćemo na primjerima vidjeti kako pratiti nove trendove, kako lansirati novi proizvod i kako ga učiniti uspješnim. U prezentacijama ćemo upoznati praktične start-up alate za brzi razvoj novih proizvoda, alate za bolje razumijevanje kupaca, i alate za stvaranje cjelokupnih rješenja za tržište. Na kraju konferencije će direktori marketinga, medija i agencija pokušati komentirati „DNA kupaca 2020.“ i objasniti kako će oni sami koristiti te trendove, kako ih marketing mora upotrebljavati za jačanje pozicije brenda i kako ih koristiti, da time dostignu sigurnu poslovnu dobit.

Nicolas Kfuri

profesor i direktor Kfuri Consulting Group

Dr. Kfuri je Argentinac, italijanskog porijekla . Živio je u Argentini, Njemačkoj i Meksiku. Radi globalno kao konsultant i izvršni trener. Njegova područja ekspertize su; korporativna globalna strategija, marketing i branding. On vodi projekte u privatnom (MNK-a, srednja i mala poduzeća, i porodični biznis), ali i u javnom sektoru. Za više od 15 godina  ima iskustva na privatnim i javnim sveučilištima u izvršnim, diplomskim i e- learning programima za univerzitete u Aziji, Europi, Latinskoj i Sjevernoj Americi. Dr. Kfuri je radio sa direktorima iz više od 400 firmi, što predstavlja više od 75 zemalja, sa 5 kontinenata.

    Petar Vasić

    ceo, konsultant, vasić media

    Petar Vasić je CEO, konsultant, i vodi agenciju Vasić Media d.o.o. koja je  specijalizovana za marketing na društvenim mrežama. Po zanimanju je dipromirani komunikolog. Na fakultetu za društvene medije završio je Marketing communications. Pri kraju studija, sa svojom prvom firmom Sosed d.o.o. postao je dio Ljubljanskog Univerzitetskog Inkubatora LUI. Zahvaljujući dobijenoj investiciji, zajedno sa dijelom firme se seli na njemačko tržište, gdje nastavlja karijeru u internet marketingu. Trenutno živi na relaciji Berlin – Ljubljana – Beograd.

      Danka Trbojević

      Account Director, Httpool

      Danka Trbojević je Account Director u Httpoolu, međunarodnoj cross channel oglasnoj mreži. Httpool je u augustu prošle godine postao Twitterov partner za oglašavanje za tržišta CEE i Rusiju, a Danka je nadležna za tržište Srbije. Diplomirala je na Fakultetu dramskih umjetnosti u Beogradu, naK atedri za filmsku i televizijsku produkciju. Posjeduje MBA diplomu za marketing komunikacije.

        Ejub Kučuk

        CEO, MITA Group

        Kroz 22 godine radnog iskustva, bio je prodajni agent, marketing menadžer, tv producent, najmlađi country manadžer Publicis Groupe (sa 28 godina), više od 10 godina uspješno upravlja sa  4 velike reklamne mreže pod jednim krovom (Publicis, Saatchi&Saatchi, Leo Burnett and Zenith Optimedia). Radio je s najvećim međunarodnim kompanijama - Procter & Gamble, Nestle, L'Oreal, Renault, Toyota, HP, Nokia, Samsung, T-Mobile, Sc Jonson Vosak ... uspješno je vodio tri pobjedničke izborne kampanje u 4 godine. On je uložio u desetine firmi u posljednjih 18 godina - proizvodnju, print izdavaštva, digitalne medije, i web izdavaštvo. Danas je strateški konsultant u oglašavanju, PR, društvenim medijima, kriznom komuniciranju, političkom oglašavanju i upravljanju reputacijom. Ejub je strastven oko start-up-a i poduzetništva. U proteklih  5 godina, on je fokusiran na oglašavanje na društvenim mrežama i investiranje u različite platforme. U budućnosti, on želi promijeniti način na koji ljudi stvaraju sadržaj za društvene medije. On želi da pomogne svima da dizajniraju i stvaraju prekrasan vizuelni sadržaj sa svojih pametnih telefona gdje god da su, kad god žele i kad god se osjećaju kreativanima. Čineći ovo, stručnjaci za društvene mreže će imati više slobodnog vremena, više samostalnosti, a manje troškova.

          Domen Zadravec

          principal, a.t. kearney

          Domen Zadravec je  Principal/Junior Partner u A.T. Kearney – Global Management Consulting firmi. On savjetuje više rukovodioce o strategijima i transformaciji u različitim industrijama, kao što su finansijske institucije, energija, i FMCG. Prije povratka na posao u EMEA gdje je radio u posljednje dvije godine s fokusom na tržištima jugoistočne Europe, prije svega bivše Jugoslavije, Domen je radio u AT Kearney Sydney uredu pokrivajući azijsko tržište, radeći u Kini, Japanu, Australiji, Singapuru i savjetovao klijente kao što su Samsung, AMP, Westpac i drugi. On je također savjetovao vlade na Bliskom Istoku o strateškim temama kao što su “Economic City” razvoj operativnog plana. Domen je Core član tima AT Kearney O & T practice u EMEA i APAC i vodio je više od 20 velikih strateških i transformacijskih projekata uključujući i velike multinacionalne timove u obje regije. Domen je magistrirao na IE Business School, u Madridu, a prethodno je studirao na School of Economics u Londonu i University of Bonn i završio je fakultet u SAD-u i Švicarskoj. Prije završetka MBA, Domen je radio za Global engineering firmu ABB i ima 4 godine iskustva u bankarstvu širom EE i  Bliskog Istoka.

            Ismir Omeragić

            CEO & Partner, Valicon

            Ismir Omeragić je po vokaciji psiholog, te sam nerijetko kaže: “Ja nisam birao svoj poziv, on je pozvao mene.” Osim bosanskog jezika, aktivno se služi njemačkim i engleskim jezikom. Osnivač i su-vlasnik kompanije VALICON BiH, trenutno obnaša funkciju CEO. Senior konsultant na različitim bh. i regionalnim/međunarodnim projektima. Njegovo bogato iskustvo u istraživanju i konsaltingu je bazirano na dubinskom poznavanju različitih industrija - od finansija, FMCG-a, politike, automobilizma, pa do maloprodaje i turizma. Osim konsaltinga na bazi istraživanja,  neizostavan je član na projektima koji svoje korijene imaju u poslovnoj, a posebno u prediktivnoj analitici. Redovno gostuje kao predavač na bh. univerzitetima te na regionalnim i međunarodnim konferencijama. Također, nerijetko daje svoj doprinos i u izradi različitih akademskih i istraživačkih studija. Osim odličnih organizacijskih i voditeljskih sposobnosti te izvrsnih komunikacijskih vještina, krasi ga nesebičan angažman i na nizu neprofitnih projekata (rad na osnivanju i razvoju astronomskog udruženja “Orion”, savjetodavni rad sa različitim skupinama u oblasti personalnog rasta i razvoja). Svoj osobni razvoj realizirao i kroz bračni zavjet.

              Mujo Selimović

              CEO, mims grupa

              Mujo Selimović rođen je 1969. u Bosni i Hercegovini. Diplomirao je pravo na Pravnom fakultetu Univerziteta u Sarajevu. 1989., osnovao je MIMS Co., tada kao trading kompaniju. MIMS grupa sada je   najveća privatna kompanija u Bosni i Hercegovini, uključena u trgovinu, investicije, energiju, medije, nekretnine, proizvodnju hrane, pića i dr. On je izdavač Oslobođenja, najuglednijeg dnevnog lista u Bosni i Hercegovini koji je dobio brojna domaća i međunarodna priznanja za najviši standard u novinarstvu. MIMS grupa je strateški partner Centra za transatlantske odnose, SAIS, u Washingtonu DC, za Balkan, sa ciljem da promoviše i jača transatlantske odnose. Oženjen je i ima troje djece.

                Edin Mehić

                CEO, Posao.ba

                Edin Mehić je serijski preduzetnik, investitor, i izvršni direktor u Posao.ba. On je osnovao svoju kompaniju sa 19. godina, kao student na Fakultetu za matematiku izgradio je svoju karijeru kombinujući tehnologije, potrošački internet i sektor za zabavu. Više od 14 godina građenja novih tehnologija, start-up-ova i rada s Fortune 500 kompanijom. Edinova strast su rastuće ideje, ljudi i novac za izgradnju kompanija i projekata. On je poduzetnik, direktor, investitor/savjetnik, ali i aktivni motivacijski govornik i gost predavač na nekoliko međunarodnih univerziteta.

                  Jasna Mikačić

                  Direktor Marketinga, Jamnica

                  Jasna je rođena u Zagrebu i napravila je cijelu profesionalnu karijeru u Hrvatskoj. Studirala je na Ekonomskom fakultetu, Univerziteta u Zagrebu gdje je završila master studij na Odsjeku za marketing. Cijela njena karijera je većinom povezana sa FMCG sektorom, posebno u kategoriji hrane i pića, iako je bilo nekoliko različitih pozicija u farmaciji, elektro industriji i vazduhoplovstvu. Njena trenutna pozicija je dirketor marketinga u kompaniji Jamnica d.d. koja je dio Agrokor Grupe, najjače kompanije u jugoistočnoj Europi. Jamnica je najveći jugoistočni proizvođač mineralnih i izvorskih voda i bezalkoholnih pića s tradicijom dužom od 180 godina, koja je globalno prisutna. Ona je odgovorna za hrvatska i regionalna tržišta, uključujući i marketinške aktivnosti u svim ostalim izvoznim tržištima. Ona koordinira marketinške aktivnosti za "poslovne vode" koncerna Agrokor za Jamnica d.d. Zagreb, Jamnica Beograd d.o.o., Jamnica Maribor d.o.o., Sarajevski kiseljak d.d., Nova Sloga d.o.o .i Fonyodikft.

                    Lejla Hadžiabdić

                    Marketing Manager, Microsoft BiH

                    Lejla Hadžiabdić je zaposlena u Microsoft BiH od prvog dana, skoro deset godina. Od marketinga i PR, bavila se pitanjima zaštite intelektualne svojine, da bi zadnje četiri godina provela u prodajnom timu. Od oktobra 2015 Lejla je zaposlena u Microsoft Hrvatska doo na poziciji Partner Solution Exective, gdje se fokusira na saradnju sa najvećim IT kompanijama u Hrvatskoj, te daljni razvoj njihovog Microsoft poslovanja. Prije karijere u Microsoftu Lejla je provela više od deset godina u različitim međunarodnim organizacijama i ambasadama, kao i u privatnom sektoru sa posebnim fokusom na marketing I odnose sa javnošću. Lejla trenutno završava magisterij iz političkih nauka, a ostatak slobodnog vremena provodi u istraživanju svijeta i putovanjima. Aktivno bavi trčanjem na duge staze i trenira cross fit.

                      Manja Gradišek

                      direktor marketing komunikacija, NLB d.d.

                      Manja Gradišek ima veliko iskustvo u marketingu i segmentu upravljanja u bankarskom sektoru. Ona je trenutno na čelu marketinških komunikacija u NLB d.d., koji uključuje stvaranje, implementaciju i upravljanje komunikacijskim aktivnostima, dizajniran za generiranje svijesti proizvoda, identiteta  brenda, i simulacije prodaje. Ona je također odgovorna za provedbu sadržaja marketinške strategije i renoviranje web page stranice. Ona je ranije učestvovala u razvoju obrazovnog programa za ličnog savjetnika,koji je dizajniran da pruži alate i znanje za upravljanje složenih finansijskih situacija kupaca i pružanje integrisanih finansijskih savjeta. To uključuje pisanje vodiča i brošura za osoblje prodaje, za bolje razumijevanje kompleksnih finansijskih radionica za klijente koji će ih savjetovati kako bi prodavali što efikasnije. Ovaj proizvod je set finansijskih radionica za klijente, u cilju poboljšanja finansijske pismenosti kupaca, a bio je i prvi za korištenje sadržaja marketinga u okviru najveće slovenske bankarske grupe. Ona ima zvanje magistra na Fakultetu umjetnosti u Ljubljani. Njen trenutni izazov je primjena upravljanja dizajnom za efikasnije upravljanje komunikacijama.

                        Program

                        Program - 22. oktobar 2015.

                        NOVI MARKETING: DIGITAL / INOVACIJE / TRENDOVI

                        8:30 – 10:15 

                         

                         Nicolas Kfuri
                         Jasna Mikačić
                         
                         
                        Novi marketing: Kako pratiti potrošačke trendove da biste poboljšali poslovanje

                        Glavni govornik će predstaviti glavne trendove koje možemo iskusiti u cijelom svijetu. Trendovi će pokazati kako će kupci odlaziti, kako će se ponašati i kako će trošiti u budućnosti. Ovo je jedna od najprivlačnijih marketing prezentacija u 2015. godini. Nicolas Kfuri će direktorima marketinga predstaviti ideje gdje da traže nove i različite marketing/biznis prilike. Prezentacja  je „must“ za sve direktore marketinga koji žele da iskoriste trendove i da obezbijede budućnost za svoje brandove.

                        Nicolas Kfuri (Kfuri Consulting): DNA potrošača u 2020 i kako će se odraziti na marketare

                        Jasna Mikačić (Jamnica): Kako je marketing pomogao, da Jana osvaja svijet

                         

                        10:15 – 10:30

                         

                         

                         

                        Kafe pauza
                        10:30 – 12:00

                          

                        Mujo Selimović
                        Ismir Omeragić
                        Ejub Kučuk
                        Manja Gradišek

                         

                         

                         

                         

                         

                         

                         

                         

                         

                         

                         

                         

                         

                         

                        Novi marketing: Poboljšajte segmentacije, diferencijacije i strategije za regionalni/svjetski uspjeh

                        Kako uspjeti izvan igrališta? Šta moraju učiniti oglašivači kako bi se razlikovali od regionalne i svjetske konkurencije? Da li postoji niša, diferencijacijski faktor dostupan za lokalne brendove? Da li postoje neki  inovativni segmenti koje možemo iskoristiti kako bismo napravili uspjeh na tržištu? Segmentacija, diferencijacija i  krajnje strategije su glavni pokretači marketinga. Pričat ćemo o njima uz pomoć nekoliko praktičnih primjera.

                        Mujo Selimović (Sarajevska pivara, Mims Grupa) i Ismir Omeragić (Valicon): Kako smo obnoviti lokalni brend - marketinške aktivnosti i logika iza rebrandinga

                        Sve je počelo sa jednostavnom idejom, da trebamo napraviti novu ambalažu. A zatim je analiza pozicije marke otkrila, da je potrebno napraviti više od toga, da je potrebno cjelovito repozicionirati marku. Zatim je istraživanje potrošača otkrilo, da je potrebno vratiti stari okus. Kako su odabrali komunikacijsku agenciju?...Prezentacija će prokazati, kako se cjelovito pristupi repozicioniranju marke i šta sve se radilo u pozadini lansiranja prenagljenog Sarajevskog piva.

                        Ejub Kučuk (Mita Group): Kako pripremiti proizvod i lansiranje za globalno tržište - praktični primjer

                        U prezentacije će autor govoriti o proizvodu (aplikaciji) koji je od početka kreiran za globalno tržište. Kako istraživatitržište, kako kreirati proizvod i kako napraviti strategiju lansiranja ako je tvoj fokus globalno tržište, a ne tržište BiH? Odgovora na ta pitanja ćemo dobiti na osnovi jednogpraktičnogprimjera aplikacije ContentCreator. Autor prezentacije je osoba koja je cijeli proces i vodila.

                        Manja Gradišek (NLB): Nove sadržajne platforme za izgradnju veze sa potrošačima – praktični primjeri preplitanja online i offline kanala

                        Ova prezentacija će pokazati kako je banka povezana online i offline kanalima i razvoj novih sadržaja platforme. Oni sada pružaju dodatnu komunikaciju s kupcima, nude nove mogućnosti kojim će bolje  objasniti svoje usluge i omogućiti im da poboljšaju svoje odnose sa kupcima. Ovo je praktičan primjer kombinacije tradicionalnog i digitalnog marketinga kao i način kako tom istom  kombinacijom pomoći trgovcima da izgrade bolje odnose sa svojim potrošaćima.

                         

                        12:00 – 13:00

                         

                         

                        Pauza za ručak
                        13:00 – 14:30
                         
                         Petar Vasić
                        Danka Trbojevic
                         Lejla Hadžiabdić

                         

                         

                         

                         

                        Novi marketing: Unaprijedite korištenje digitalne tehnologije

                        Kupci koriste tehnologiju kako bi riješili svoje izazove. Kupci žive u digitalnom svijetu. Kako marketing može iskoristiti ove činjenice? Sa praktičnim regionalnim i globalnim primjerima pokazat ćemo kako direktori marketinga treba da misle o digitalizaciji/tehnologiji i kako marketing može dostići ciljeve koristeći digitalne alate kako bi podstakli kupce i kako bi prodavali više. 

                        Petar Vasić (Vasić Media): Kako upotrijebiti društvene mreže za postizanje marketinških i poslovnih ciljeva

                        Danka Trbojevic (Httpool): Kako je Twitter promijenio komunikaciju  i gdje su mogućnosti za oglašivače

                        Lejla Hadžiabdić, Marketing Manager, Microsoft BiH: Socijalno slušanje - kako da bolje razumijete i da angažujete svoje klijente

                        14:30 – 14:45
                         

                         

                         

                        Kafe pauza
                        14:45 – 16:30

                         

                        Lejla Zorlak
                        Edin Mehić
                        Senad Zaimović
                        Domen Zadravec
                        Anesa Boja

                         

                         

                         

                         

                         

                         

                         

                         

                         

                         

                        Novi marketing: Budite brzi, budite inovativni
                        Lejla Zorlak (Coca Cola): Pozadina inspirativnog programa Connect i kako globalni projekat lokalizirati – praktični savjeti
                        Edin Mehić (Posao.ba): Marketing treba da postane "startup” mentalitet kompanija

                        Marketing treba da postane "startup mentalitet" za naše kompanije

                        Brzina razvoja proizvoda je nevjerovatna. Kako pratiti nove trendove, kako lansirati novi proizvode, kako napraviti uspješno lansiranje. U prezentaciji ćemo vidjeti praktične start up alate za ubrzavanje razvoja novog proizvoda, alate za bolje razumijevanje kupaca i alateza pravljenje savršenog rješenja za tržište. Ako želite da znate jednostavne alate kako biste bili uspješni na tržištu ne biste trebali propustiti ovu prezentaciju

                        Okrugli stol: Šta direktor marketinga treba da učini danas kako bi postigao najbolje marketing rezultate u 2016. godini

                        Direktori marketinga, medija i agencija će komentarisati DNA kupaca 2020 godine i objasniti kako će oni koristiti ove trendove, kako marketing treba da ih koristi za jačanje pozicije brenda i kako da ih koristi da obezbijedi siguran poslovni dobitak

                        Učesnici: Senad Zaimović (Fabrika), Domen Zadravec (A.T.Kearney), Anesa Boja (Imperial Tobacco)

                        Kotizacija

                        Kotizacija i popusti:

                        -

                        Popusti

                        Cijena bez PDV-a izražena u EUR

                        Cijena sa PDV-om izražena u KM

                        Redovna kotizacija

                        Kotizacija za studente
                        Grupna prijava za više učesnika iz jedne kompanije (važi do konferencije)
                        2-3 učesnika
                        4-6 učesnika
                        7-10 učesnika
                        11 i više učesnika
                         -

                         

                         80%

                        -
                        -

                        30%

                        40%

                        45%

                        50%

                        150 €

                        -

                         30 €

                        -
                        -

                        105 €

                        90 €

                        82,50 €

                        75 €

                        343,25 KM

                        -

                        68,66 KM

                        -
                        -

                        240,28 KM

                        205,96 KM

                        188,79 KM

                        171,63 KM

                        Popusti se ne sabiraju

                        Kotizacija obuhvata:

                        prisustvo na svim predavanjima konferencije
                        ručak i osvježenje
                        gradivo koje će biti dostupno na web strani događaja poslije konferencije
                        primjerak InStore magazina
                        primjerak dnevnog lista Finance i ostalih izdanja (Manager, Moje Finance …)
                        Kotizacija ne obuhvata noćenja i putne troškove.

                        DODATNE INFORMACIJE:

                        Popusti se ne sabiraju.
                        Kotizacije se ne mogu prenijeti na druge osobe.
                        Studenti moraju najkasnije tri dana nakon prijave dostaviti važeću potvrdu o školovanju za tekuću školsku godinu.
                        Studentska kotizacija ne važi za zaposlene

                        KOTIZACIJE SE UPLAĆUJU PUTEM BANKOVNOG TRANSFERA NA JEDAN OD DOLJE NAVEDENIH RAČUNA:

                        • plaćanje u KM:
                        • Primalac: Altermedia d.o.o.
                        • Adresa: Hasana Brkića 2 , Sarajevo

                          Svrha: Uplata kotizacije za marketing summit 2014, broj žiro računa : 141-306-53200402-36

                        • plaćanja u EURIMA:

                        57A: Account with institution: BBIBBA22XXX, BOSNA BANK INTERNATIONAL DD SARAJEVO, SARAJEVO, BOSNIA AND HERZEGOVINA

                         59: Beneficiary customer:ALTERMEDIA D.O.O.

                        HASAN BRKIĆA 2, SARAJEVO, BOSNA I HERCEGOVINA, IBAN/Account number, BA391413065310131783, Svrha: Uplata kotizacije za marketing summit 2014

                        Faktura se ispostavlja odmah po uplati. Ukoliko je uplatu kotizacije izvršio neko  ko nam do sada nije klijent potrebno je da dostavi ID i PDV broj.

                        Prijavi se na Summit

                        Kompanija

                        Adresa

                        Poštanski broj, grad

                        PIB

                        Telefon

                        Email

                         Kotizacija za studente 2-3 učesnika 4-6 učesnika 7-10 učesnika 11 i više učesnika

                        Imena učesnika

                        KONGRESNI CENTAR TERME

                        Kongresni centar je udaljen 7 km od centra grada Sarajeva, 2 km od međunarodnog aerodroma Sarajevo, 7 km od autobuske i željezničke stanice, 15 km od olimpijskih planina Igmana i Bjelašnice, a 25 km od Jahorine te 3 km od najpopularnijeg izletišta u Sarajevu Vrela Bosne.

                        Wifi, Restoran, Wellness, 2 zatvorena bazena, Otvoreni parking, Ulazak automobila u dvoranu,
                        Parking kapaciteta 210 mjesta

                        Partneri i sponzori

                         

                        SUMMIT 2014

                        SARAJEVO MARKETING SUMMIT 2015
                        www.marketing-summit.ba